Look of the day

2010-08-31 @ 22:50:23


Skjorta Gina Tricot     Leggings BikBok     Sjal H&M (i Spanien)     Väska Vivistyle.se     Skor DinSko

Hejsan!
Vi kom hem från Sthlm vid typ 18.30 och sen dess har jag hjälpt syrran och Jimmy med trädgårdsarbete tills nu...

Som ni ser så fick skjortan åka på direkt. Dagen har varit supermysig! Vi har bara strosat runt och shoppat. Visar vad jag köpte i morgon och då kommer även lite bilder från dagen.
Nu måste jag sova, ska upp tidigt till jobbet i morgon bitti, godnatt!

Kommentarer
Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

Sv: Tack :)!! Och tack för ditt bidrag. Intressant att du ska läsa styling :) Ska kolla igenom bloggarna lite och bestämma mig senare idag! Kramar :)

2010-09-01 @ 05:24:35
URL: http://vivienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback