Shoppingsugen!

2010-08-24 @ 20:25:20


Bilder från när jag och Stina var på Ge-kås i maj förra året.
Ge-kås i Ullared är obligtoriskt för mig minst en gång per år! Jag och syrran är uppvuxna med att åka dit typ 2-3 ggr per år eftersom att vi har släkt som bor ca 45 min därifrån.
När jag var ca 5-6 år så hade jag hittat 2 st gosedjur som jag ville ha, så jag gick till mamma och frågade vilken av dem jag kunde få. Hennes svar blev: "Ta båda, det är så billigt!". Jag var världens lyckligaste unge! haha

Jag, syrran, hennes sambo och vår morbrors sambo håller på att planera en resa dit i höst! Men dem vill komma iordning med sina hus efter all flytt innan vi åker, så det blir nog i oktober någon gång.
Men det är ju roligt att ha något att se fram emot i höst! :)

Nu fortsätter fångarna på fortet! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback