The list

2010-08-24 @ 12:24:15

Du heter: Alexandra
Smeknamn: Alex eller Ally
Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen speciell men jag lyssnar på musik då iallafall
Beroende av: Familj, vänner, träning och shoppa? (hehe)
Vad tror folk om dig? Att jag är stark (psykiskt)
Stämmer det? Ibland, jag försöker så ofta jag kan!
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mina fräknar...
Hur imponerar man på dig? Man är jordnära, självsäker, glad och rolig, och snäll
Brukar du skratta för dig själv? Ja, jätteofta! Vad tråkigt man skulle ha annars!
Var bor du? Eskilstuna
Trivs du där? Ja, men jag vill iväg och "upptäcka världen lite", sen kan jag tänka mig att flyttat tillbaka om jag skaffar familj.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå" om jag vet vem det är, "Alexandra" om det är okänt nr...
Vem ringde du senast? Min syster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om flytten som sker nästa vecka! :)
Antal timmar sömn inatt: 6 timmar kanske, somnade väldigt sent…
Sov du ensam: Ja :(
Brukar du komma i tid: Det beror på, till jobbet är jag alltid i tid.
Hur känner du dig nu: Lite trött och jag börjar bli hungrig...
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, som de flesta ;)

Vad tycker du om fötter: Jag älskar mina fötter, haha! Dem är jag faktiskt nöjd med... Andras fötter har jag inte heller något emot, det är ju inte så att jag älskar fötter! Men jag har ingen fobi för dem.
Vad saknar du: Tunisien, vill tillbaka!
Hade du en bra kväll igår: Ja den var helt ok, tittade på fångarna på fortet som äntligen har börjat igen
Favorit dryck på morgonen: Te eller oboy, det var dock länge sen jag drack oboy...
När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ 23-00
Är du blyg? Ja, fast inte i så jättemånga sammanhang tror jag. Bara när jag blir osäker...
Sysslar du med någon idrott: Nej, jag önskar att jag kunde!! Fotboll och innebandy har länge varit en stor del av mitt liv tills jag blev 16 då jobb och skola tog upp för mycket av min tid. Jag saknar det jättemycket! Nu tränar jag på gym...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa offentligt, bara för att!
Är du nöjd med ditt liv: Ja, sen har man ju alltid mål och drömmar som man vill nå och "förbättra" sitt liv genom...
Är du bortskämd: Ne, eller när det gäller bil så är jag bortskämd. Men jag har alltid fått lära mig att spara och jobba för mina egna pengar.
Vad gör du i morgon: Ja tar dagarna lite som dem kommer, är ledig från jobb så det blir kanske lite träning och kanske en runda på stan. Vi får se.
Vad är det värsta du vet? När folk ljuger och snackar skit. När saker inte går som jag vill, haha!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tycker jag, hoppas dem tycker likadant :)
Vad är det finaste du fått? Studentpresent av min gammelfarmor som hon gav till mamma innan... Hon är inte med oss längre och upplevde inte min student heller... 
Du samlar på: Skor, ringar, solbrillor och tidningsutklipp med favoritoutfits

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, pappa eller syster.
När grät du senast: Igår när jag tittade på film.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa mig en lägenhet och bjuda mina nära och kära på en resa och köpa min drömväska(or).
Vill du gifta dig: Ja, men måste hitta den rätta först ;)
Vill du ha barn: Jag vet faktiskt inte! Konstigt nog... Jag har aldrig känt den där riktiga känslan av att gud när jag får barn.
Är du musikalisk? Ja, sjöng och spelade in låtar i högstadiet och fick komplimangen av min dåvarande musiklärare att jag var bäst i klassen på musik, då var jag glad!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola light

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja flera gånger...
Biter du på naglarna: Nej, men jag har gjort, ursh...


Så nu vet ni lite mer om mig (om ni inte redan visste allt).
Och fick du inte svar på det du ville veta så är det bara att ställa en egen fråga :)

(Lista från Tyra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback