Hemma

2010-09-09 @ 23:15:08


Hej allihopa! Jag kom precis hem från Sthlm och min utbildning. Tre timmar gick jättefort! Det var så intressant och höra Helene berätta sin egna historia hur hon startade i branchen mm. Vi fick även en liten present som ni ser på bilden, boken Vintage (som jag har tittat på tidigare, så det var lite kul).

Vi var 4 st tjejer från Eskilstuna så jag fick åka bil med en av dem hem, jättegulligt! Sen var en av tjejerna en gammal klasskompis till mig, Sanne. Jättekul att få träffa henne igen =)
Det blev tyvärr inga bilder från själva utbildningen idag, men ska försöka med det nästa vecka.
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med arbetsdagen i morrn också, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback