Let's make it a double

2010-09-24 @ 23:46:34


Köpte även dessa från BikBok igår för 299:-. Eftersom jag älskar mina andra heremsbyxor så tänkte jag att jag skaffar ett par till så jag har och byta lite med. Dem är inte fullt så glansiga som på bilderna (det är blixten som gör det).


Dem här små söta sakerna köpte jag på Marc by Marc Jacobs igår, tyckte dem var så söta! Nyckelringen gav jag 90:- för och läppstiftet (som är en penna) för 30:-. Stod även och suktade efter en t-shirt men kunde inte bestämma mig... men jag ska ju till Sthlm nästa vecka igen så det kanske blir ett köp då istället.

Kom föresten precis hem från Stina, vi hade tv-spelskväll. Super Mario där med! Haha.
Just nu kollar jag på debatt på svt24 om dokusåpor, ganska intressant faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback