Today I want to wear this

2010-09-30 @ 13:01:53


God morgon på er! (ja, jag vet, woke up a little late again). När klockan var 9.50 så vaknar jag i panik när brandvarnaren ringer! Jag for upp snabbare än blixten för att kolla vad det var... Det visade sig att den låg och tjöt i en låda för vi håller på att måla i taket. Till slut så lyckades jag ändå somna om?! Jag är en sån sömntuta.
Iallafall kl 15.30 hämtar Valentina upp mig och vi ska åka till Sthlm tillsammans. Idag är jag lite nervös faktiskt inför lektionen, men det går nog bra, later!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du vakade av brandalarmet iaf ;) kommer ihåg att du inte gjorde det när du va mindre.. :p

2010-09-30 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback