Tell me all the things I want to hear

2010-09-14 @ 15:38:18

Det provades massa kläder på PingstK men det var ingen som passade...

Därefter provades lite accessoarer. Älskade skorna men dem var för små! Attans! Till höger ser ni vad jag köpte, visar en bättre bild om en liten stund....

Stickat HM     Leggings BikBok     Örhänge HM     Ringar Glitter och Punkshop

Jag passade även på att knäppa av en dagens medans jag var i proven...
Såg nu att på den första bilden ser det ut som jag var på Kappahl pga alla galjarna!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Har du något förslag på en snygg hårfärg? Ska nämligen färga håret imorgon :)

Förresten jag gillar din blogg! Jag får inspiration ifrån den :)



Kram!

2010-09-14 @ 17:57:56
URL: http://fleuree.blogg.se/
Postat av: julia

ohh, att second handfynda e något av de roligaste som finns!



julia

www.magnific.se

2010-09-14 @ 20:52:01
URL: http://magnific.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback