Ytterligare en lista

2011-01-01 @ 21:34:52

1. Hur gammal är du om fem år? 26!

2. Vem var den sista du träffade? Mor och far

3. Hur lång är du? 165,5 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Hälsoresan på julafton

5. Vem ringde du senast? Valentina

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Madde men smset är privat

7. Vad är dagens planer? Dagen börjar närma sig slut så jag ska nog sova om en stund eller kolla på Mama Mia

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? En timma sen

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? Sov fram och tillbaka mellan 7.30 och 14.30

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej

14. Vilken är din favoritplats?
Där det är varmt (utomlands) och hemma¨

15. Vilken plats föredrar du minst?
allmänna toaletter?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då bor jag nog i Sthlm efter att ha upplevt världen lite också

17. Vad skrämde dig som barn? Mörker

18. Vem fick dig att skratta senast? Maria

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med, men det händer utan också

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Det har väl hänt, inget jag är stolt över direkt

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor och strumpor

26. Är du social? Ja, men lite blyg

27. Vilken är din favoritglass? Vanilj & choklad

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa! och köpa min drömväska

29. Tycker du om kinamat? Ja men nu var det ett tag sen

30. Tycker du om kaffe? Helt ok

31. Vad dricker du till frukost? Oftast inget men ibland té

32. Sover du på någon särskild sida? Höger, intill väggen

33. Kan du spela poker? Ja men inte bra

34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte de?!

35. Är du en beroendemänniska?
I belive so

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min kusin Jesper

37. Vill du ha barn? Som det ser ut idag, nej 

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja dock i framsätet

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool eller havet, eller jag vet inte...

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Resor, kläder och skor

42. Äger du dyra smycken? Enligt mig så är de dyrbara

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett äpple

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det är flera

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ett under min haka som jag fick när jag halkade i badkaret och slog i kanten när jag var ca 5 år...

47. Vad har du för ringsignal?
Nu när du gått med Lena + Orup

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Min första par skor (ett par vita reebooks)

49. Flirtar du mycket?
Har fått höra att jag flirtar mycket, fast omedvetet...

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
 Hos Ylva

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja det tror jag

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, peppar peppar!

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Elsas Värld av Sofi Fahrman

54. Läser du dagstidningen?
Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte just nu

56. Dansar du i bilen? Klart!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol i duschen

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Oj! Hmm... min signatur igår på Bistro

Lista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback