God fortsättning var de ja...

2010-12-25 @ 20:28:39

Hej på er! Har ni haft en bra jul? Min var jättemysig, vi var hos min morbror med sambo hela dagen och åt gott, kikade på Kalle och delade julklappar. Jag fick lite smått och gott, bla presentkort på ikea av syrran och Jimmy (någon som tycker det är dags för mig att flytta eller? hehe). Sen fick vi lite klappar av mor och far också trots att vi redan fått vår pärla som står parkerad utanför... Idag har vi firat med farmor och farfar, och ätit gott idag igen... Sen skjutsade jag syrran till några vänner, de skulle ut och fira juldagen som många andra medans man själv får åka hem och nana eftersom att jag jobbar 6-18 i morrn, jag är avundsjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback