Julmys

2010-12-23 @ 00:13:00

Zabinas fina julgran med massor med klappar under!

Zabina läste en julsaga om barnen i bullerbyn för oss allihopa, mys!  


Malins julklapp från mig...

Elli fick fryst potatismos av Zabina efter ett internskämt på hemköp, haha!


Min julklapp som jag fick av Linda, man tackar, man tackar!

Stina och lilla Texas...

Julklappsbytet i måndags var så mysigt och trevligt som det bara kunde vara! Hemlagat julbord av Malin och Zabina, julsaga och julklappar. Man börjar defenitift få in julkänslan! Nu återstår bara en arbetsdag sen är det julafton, längtar! Innan jobbet i morrn ska jag och syrran slå in julklappar tillsammans, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback