Lista

2010-12-30 @ 08:41:00

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vi spikade nyårsafton!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Fixade håret 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Provade min nyårsklänning

Det sista du sa högt: minns ej

Det senaste någon sa till dig: Godnatt

Vad har du druckit idag: vatten, bubbelvatten, te, kaffe

Vad var det senaste du åt: en apelsin

Vad var det senaste du köpte: mat från Willys

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Minusgrader och snöööö

Godaste glassmaken: Choklad och vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Sover du tungt: Ja, oftast

Drömmer du mardrömmar: Det händer, men inte så ofta

Trivs du med ditt jobb: Ja, allt för mina ginapinglor! men sen har jag ju mina mål också

Favoritklädsel: Det jag trivs i

Favoritlåt just nu: Higher med Taio Cruz och Kylie Minouge

Vad ser du om du tittar till höger: min byrå

Vad gör dig glad just nu: my friends, gulliga sms

Vad ska du göra härnäst: sova

Höger eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: trött lite grinig

Favoritgodis: lakrits och choklad

Kläder just nu: morgonrock 

Sommarplaner: har inte tänkt så långt än... 

Hur många kuddar sover du med: två

Spelar du något instrument: Luftguitarr ibland

Morgon eller nattmänniska: NATT

Vad är viktigast för dig: Att må bra

Är du kittlig: Yes

Snarkar du: Nej, eller inte vad jag vet eller lider av iallafall 

Stjärntecken: Lejonet

Äckligaste insekten: oj finns allt för många... allt som kryper och krälar!

Längtar du mest efter just nu: Nyår och kryssning i början av det nya året!

Hade tråkigt igår så det fick bli en liten lista som jag hittade härifrån... Nu ska jag skjutsa syrran till jobbet och sen åka ner på stan en sväng och sen bär det av till jobbet.
Trevlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback