2010

2010-12-31 @ 13:48:00

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gick min stylistutbildning och började också praktisera i en butik i Sthlm.

Har du några nyårslöften?

Ja, att bli lika hälsosam som jag var i somras (skräll?).

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, min kära arbetskamrat och vän Elina!

Vilka länder besökte du?

Tunisien

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

1 aug, 25 nov, 27 jan, 16 juni, 18 juli, 11-12 juli, 15 aug, 30 sep, 9 sep, 17 okt, 10 okt, 7 okt, 2 okt, 29 nov, 20 nov, 6 nov och många, många, många fler...

Vad var din största framgång 2010?

Framsteg hos mig själv
Största misstaget?

Säkert många men man lär sig av sina misstag!
Bästa köpet?

Min tv och systemkamera
Vad spenderade du mest pengar på?

Tågresor, hemelektronik och kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?

Många, många saker
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

We no speak americano, Waka waka och Mikrofonkåt
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare i början av året men gladare i slutet av året!

Vad önskar du att du gjort mer?

Njutit av stunden!

Favoritprogram på TV

Har nog aldrig följt så lite tv program under 2010 faktiskt

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag var i Tunisien med min älskade syster! Den blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag kommer alltid att minnas den iallafall!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Ganska bred och mycket blandning av olika stilar...
Den bästa nya personen du träffade?

Helt klart Valentina! You rock!


NU SIKTAR VI PÅ 2011!

Puss!

Lista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback