Godmorgon!

2010-06-24 @ 09:32:43



Linne
Gina Tricot    Haremsshorts Gina Tricot    Ballerinaskor HM    Halsband Indiska (gammalt)

Idag är det en sådan dag som jag bara skulle vilja krypa tillbaka ner i sängen och somna om...
När jag vaknade hade jag världens pollenallergi, ögonen kliar, så idag blir det glasögon.

Men det är bara att bita ihop. Idag är det jobb som gäller mellan 10-20, rean är i full gång...
Tänkte att jag skulle springa och hämta ut min symaskin på lunchen! Något positivt att se fram emot iallafall :)
Så här ser jag ut idag. Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: CITY

<3 Gillar den här bloggen. Den kan jag tänka mig att fortsätta att läsa :D

2010-06-24 @ 16:39:30
URL: http://www.city.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback