Dagens

2010-11-24 @ 21:45:18


Tröja & leggings Gina Tricot     Linne HM     Halsband BikBok

I morse när jag vaknade så kännde jag mig lite krasslig så det jag minst ville göra var att frysa så det fick bli ett varmt alternativ idag... Min dag har verkligen varit sämst, det har hänt massa saker och jag har mått allmänt dårligt men man kan väl inte alltid vara på topp antar jag!

Förhoppningsvis blir det bättre i morgon då jag ska till Sthlm igen. Först ska jag jobba med mitt lilla projekt igen och sen har vi avslutning på kusen. Verkligen blandade känslor, det ska både bli roligt att komma ut i arbetslivet men samtidigt lite vemodigt att det redan är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback