Independed kostym

2010-11-04 @ 23:55:08



En slips kanske?



"Mitt bidrag". Inte världens bästa bild men jag skulle plocka en outfit som gick i temat "optiskt, grafiskt"


Idag var vi i paradiset kan man nästan säga! Vi var som sagt på besök i ett kostymförråd i Frihamnen, Independed kostym för att vara exakt. Vi fick promenera runt i denna gigantiska "walk-in-closet". Sedan fick vi olika uppgifter så skulle vi plocka outfits efter de... mycket inspirerande!
Jag kan verkligen inte förstå att det bara återstår tre lektioner, lite sorgligt när man tänker efter, att vi inte kommer sitta där i klassrummet varje torsdagkväll...

Ne nu måste jag sova, bilen går 07.00 i morgon bitti! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback