Så nära men ändå så långt borta...

2010-11-26 @ 09:03:37



Slank in på HM igår i hopp om att det skulle finnas lite godbitar kvar av Lanvinkollektionen. Det gjorde det också, men dock inte i min storlek förutom klänningen (som jag blev förtjust i när jag såg de här bilderna), men den kändes lite för lång för min smak... Sen var tröjan en storlek för stor så jag chansade och kikade om den fanns i en annan butik. Men det gjorde den ju såklart inte så nu ångrar jag mig nästan lite...

Om en stund bär det av till tåget (igen). Det jag kan säga hittills är att jag har fått en praktikplats på ett ställe, men det kanske ni redan hade klurat ut... Så idag åker jag dit igen, så det bli samma som igår, lite tidsinställda inlägg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback