Sista torsdagskvällen...

2010-11-26 @ 12:25:00

Det bjöds på bubbel...

Helene, Minna och Erik...

Sofia och Nathalie...

Sanne


Therese

Mingel...


Helene skulle visa några sista stylingtips...

Fast konstaterade att just kombinationen av grejer som hon hade tagit med sig inte var den optimala kombon...

Vi drog vidare en sväng efteråt men eftersom att jag var tvungen att ta tåget hem så blev det inte så långvarigt, typiskt! (Valentina du var verkligen saknad!)

Jag kommer verkligen sakna tordagskvällarna i skolan! Det ska som sagt bli jättekul att allt börjar men man vill verkligen inte tappa kontakten med klasskamraterna! Jag har lärt mig jättemycket under kursens gång och tack Helene ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback