Beslutsångest

2010-10-26 @ 13:47:00

Jag tillhör nog den gruppen som kan vela ganska mycket när det gäller shopping (inte överdrivet mycket, men en aning). Nu är det den här tröjan som jag har spanat in på jobbet, har inte provat den än men tycker alla tre alternativen är så snygga... hm, det slutar väl som vanligt med att jag inte köper någon haha!

Apropå det så provade jag skorna med platåsula häromdagen och jag har kommit fram till att det inte blir något köp där. Dem kändes så klumpiga på foten... Men jag har iallafall bestämt mig för att jag ska inhandla ett par nya, svarta, enkla pumps som jag (borde ju finnas i alla kvinnors garderob!) inte har i min samling än...

Jag hittade tre jättefina saker på PingstK secondhand, übernöjd! Ni får se dem lite senare...

pics

Kommentarer
Postat av: filippa

Jag längtar också JÄTTE MYCKET, xd

2010-10-26 @ 20:50:40
URL: http://filippabrunnberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback