Inspiration

2010-10-09 @ 08:52:27
Jag tänkte faktiskt kickstarta den här dagen med bilder som jag har samlat på mig och sparat i min inspirationsmapp... Bilder som jag har fastnat för på ett eller annat sätt helt enkelt. Bilder som är unika, snygga, som ger mig inspiration... bilder som har DET och som förmedlar den där speciella känslan... Enjoy!












Nu ska jag åka till jobbet... Efter det så åker jag med min kollega och vän Madde till vår dekotatör Tina för lite mys och smyckesparty (som jag nämnt tidigare så designar Tina egna smycken!). Så vi ses senare ikväll när jag kommer hem därifrån eller i morgon.
Ha en underbar lördag alla!

Pics:
anywho, theblondesalad, knighttcat, jakandjil, fashiontoast, wheredidugetthat, google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback