New in!

2010-10-05 @ 23:35:19


Jag har ju glömt att visa er vad jag köpte i söndags! Dessa superbra leggings som jag även hade på mig idag. Dem se ju liksom ut som strumpbyxor när man har de på sig! Och så håller dem ju så mycket längre!och är supersköna! 149:- kostade de på Gina. Och så passade jag även på att köpa dess söta leopard(!) hårklämmor, 29:-/paret.

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig... I morrn bär det av till Sthlm (en dag för tidigt) för lite häng med stylistgänget, hur kul som helst! Och så blir jag kvar och ska sova på hotell i morgon natt. Jag älskar att sova på hotell, och lite vardagslyx sådär... Får se om jag tar med mig datorn eller hur jag gör. Men vi ses i morrn, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback