Söndag

2010-10-31 @ 21:04:39

Den här helgen har jag bara kopplat av (när jag inte har jobbat). Igår hade jag, syrran och Maria en liten kräftskiva bara vi tre, hur mysigt som helst! Toppat med lite nintendo 8-bitar (man kan aldrig bli för gammal för de). Idag åkte jag hem till mormor och morfar direkt efter jobbet. Idag är det nämligen mormors födelsedag, grattis! Så vi kom hem därifrån för ca 45 min sen. Det har helt enkelt inte funnits någon tid att uppdatera...

Nu sitter jag och funderar på vad jag skulle kunna använda mitt renhorn till eller om det bara ska vara till prydnad... Så funderar jag på om jag ska byta ut den bruna tapeten och måla vitt i mitt rum istället, vad tror ni om de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback