Studio banzai

2010-10-08 @ 17:21:24






Gårdagens lektion var jätterolig! Vi var i en fotostudio på söder till 23.30 men tiden bara rann förbi. Och studion var så mysig också. Resultatet får ni se efter nästa veckas lektion då vi får se dem på bild, spännande! =)
Jag och Valentina passade även på att ta en sväng på stan igår, resultatet av de får ni se om en stund...

Världens bästa mormor hade ställt sig och bakat en jättegod äppelpaj när hon hörde att vi skulle komma i morse. Efter det så åkte jag till tuna park för att möta upp Stina för lite lunch... Nu sitter jag bara framför tv med mamma, hon var på Ge-kås igår så hon har visat mig alla saker hon köpte. Så fick även jag lite saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback